Odbieranie korespondencji w Warszawie

Wśród osób decydujących się na ofertę wirtualnego biura często rodzą się pytania związane z korespondencją przychodzącą. Rozwiązanie jest niezwykle proste. Możesz zdecydować się na kierowanie korespondencji do nas, a my zajmiemy się resztą.

Na czym polega odbieranie korespondencji przez firmę zewnętrzną?

Odbieranie korespondencji w Warszawie pomaga w odciążeniu firm, które nie posiadają fizycznej siedziby bądź z powodu charakteru pracy nie są one w stanie regularnie dopilnować przychodzącej korespondencji, która nierzadko wymaga natychmiastowego odesłania z zachowaniem terminów.

W zależności od Twoich potrzeb oferujemy różne pakiety usług dotyczące Twojej korespondencji. W wariancie podstawowym zajmujemy się obsługą korespondencji, która do nas wpływa, przechowujemy wszelkie listy i poinformujemy Cię o nadesłanych pismach.

Istnieją jednak warianty rozszerzone. Ten najbardziej złożony, oprócz powyższych udogodnień, obejmuje także skanowanie korespondencji i wysyłkę drogą mailową – do 50 miesięcznie. Oczywiście otwieranie korespondencji następuje wyłącznie za Twoja zgodą.

Odbieranie korespondencji – co można zyskać?

Użytkownicy wirtualnych biur często nie chcą podawać swojego prywatnego adresu z powodu uniknięcia zasypywania ich toną korespondencji. Czasem wiąże się to ze specyfiką pracy i niemożnością stałego kontrolowania korespondencji przychodzącej. Wielu przedsiębiorców zaufało ofertom biur wirtualnych. Często wybór ten determinuje także koszt, z jakim musiałby się liczyć wynajmujący fizyczne biuro. Twoje przedsiębiorstwo zyska nie tylko finansowo, ale także nabędziesz stały adres wykorzystywany do celów urzędowych, który zapewni prestiżowy wydźwięk całej Twojej firmie.

Odbieranie korespondencji – Warszawa

Wychodząc naprzeciw problemowi, między innymi związanemu z brakiem czasu, pojawia się możliwość odbierania korespondencji przez Moje Biuro. Korzystając z naszych usług, możesz mieć pewność, że Twoja korespondencja znajduje się w dobrych rękach, a my poinformujemy Cię o wszelkich dokumentach wymagających dotrzymania terminów urzędowych w odpowiednim czasie. Twoje listy będą się znajdowały w jednym miejscu, co wyeliminuje problem zgubienia istotnej korespondencji.